Vi anbefaler at du alltid bruker siste versjon av nettleseren din.

Dialogmøte for brukerorganisasjonene 2025

Velkommen til det årlige dialogmøtet mellom brukerorganisasjonene og Sunnaas sykehus.

16.
oktober
2025
  1. 16. okt. 2025, 12:30 - 15:45
Meld deg på her

Tid og sted

Når
  1. 16. okt. 2025, 12:30 - 15:45
Hvor

Kantinen i bygg F, ved hovedinngangen og servicetorg

Meld deg på her

Frist for påmelding: 14. okt. 2025, 12:00

Meld deg på her

Formål med dialogmøte

  • Bli kjent med de ulike organisasjoners prioriterte aktiviteter og lære av hverandre.
  • Diskutere aktuelle problemstillinger og gi innspill til pågående prosesser innenfor rehabilitering på Sunnaas sykehus, regionalt og nasjonalt. 

Arrangør

  • Sunnaas sykehus v/ brukerutvalget (BU) og ungdomsrådet (UR)
  • Møteledelse v/ Anita Moe Larsen, kommunikasjonsdirektør

12.30 - 13.30: Omvisning i sykehuset med faglige stopp v/ klinikken på Sunnaas sykehus. 

13.30 - 13.50: Velkommen og kort om hvor Sunnaas sykehus er akkurat nå v/ Einar Magnus Strand, administrerende direktør.

13.50 - 13.55: Introduksjon av vertskap og dagen v/ Anita Moe Larsen, kommunikasjonsdirektør.

13.55 - 14.00: Hilsen fra Brukerutvalget og Ungdomsrådet. 

14.00 - 14.15: LMS – læring- og mestringssenteret v/ Siri Willassen Hoel, spesialpedagog.

14.15 - 14.30: PAUSE

14:30 - 14.50: Reisen hjem – presentasjon av arbeidet og innspill v/ Kirsten Sæther, leder samhandling.

14.50 - 15.15: Samarbeidspilot om mentorordning med LARS, Sunnaasstiftelsen og Sunnaas sykehus v/ Kristine Eide Sørland, prosjektleder fra Sunnaasstiftelsen og Ingvild Dahl, avdelingsleder på Sunnaas sykhus.

15.15 - 15.55: GRUPPEOPPGAVE – Brukerorganisasjonenes rolle og verdi. 

15:55 - 16.00: Oppsummering og takk for i dag. 

Vi møtes i resepsjonen for omvisning med faglige stopp før møtet starter 13:30 i kantinen i bygg F (ved hovedinngangen og servicetorg). Det serveres lett lunsj i kantinen etter omvisningen.

Forslag eller innspill

Har du forslag eller innspill til programmet vil vi gjerne høre fra deg.

Kontakt